nedjelja, 16. listopada 2011.

Još kiše :)

Sviđa mi se efekt. Baš kao i u stvarnom svijetu, vidljivost je smanjena ako ne obrišete staklo.

četvrtak, 13. listopada 2011.

srijeda, 12. listopada 2011.

Test - kiša na vjetrobranu

 Prikaz kapi kiše na vjetrobranskom staklu. Izgleda zanimljivo ali trebam vidjeti kako riješiti prozirnost stakla.

petak, 7. listopada 2011.

Fizika - Teret i bez tereta

Kod RW3 kada pokrenete kompoziciju prvi vagon ne kreće u isto vrijeme kada i zadnji. Prvo se naravno pokrene prvi, i tako jedan za drugim sve do zadnjeg, odnosno svaki vagon kreće tek kada se spojka našpana.

Također nije svejedno vozite li mali ili veliki teret. Npr. sa vagonima punim teškog šljunka lokomotivi je dosta teško povući. S druge strane solo lokomotiva nema nikakvih problema da u jako kratkom roku postigne maksimalnu brzinu.

ponedjeljak, 3. listopada 2011.

Tračnice u TS2012

Nakon dolaska RailWorksa 3 dobili smo neke nove shadere. Neki od njih utječu i na izgled same pruge. LoftBumpTrans.fx daje grubi izgled šljunka dok LoftTexDiffSpec.fx daje odsjaj nekog izvora svjetla na gornjoj površini šina.


Za Zovakav izgled šljunka, osim pripadajućeg shadera, zaslužna je i normal tekstura. Inače su obje teksture na slici samostalne. Ovdje su zajedno samo zbog prikaza.